[wcas-search-form]

3.15 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Promocja!

Kompetencje kluczowe kategorią pedagogiki. Studia porównawcze polsko-słowackie

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści: Wprowadzenie, Część pierwsza: KOMPETENCJE KLUCZOWE – WYBRANE PROBLEMY: Waldemar Furmanek – Kompetencje kluczowe. Przegląd problematyki, Milan Ďurią – Rozvíjanie kµúčových kompetencií v rámci prestavby tradičnej ąkoly na ąkolu modernú v Slo-venskej republike, Tadeusz Piątek – Kultura organizacyjna komponentem kompetencji kluczowych nauczyciela, Ján Stebila – Moľnosti rozvíjania jednotlivých kompetencií v dopravnej (cestovnej) gramotnosti ľiakov, Magdalena Matusz – Koncepcja kluczowych kompetencji nauczycieli z zakresu TI , Waldemar Lib – Kompetencje językowe komponentem kultury technicznej nauczycieli techniki i informatyki, Część druga: KOMPETENCJE ZAWODOWE NAUCZYCIELI TECHNIKI-INFORMATYKI: Milan Ďurią – Tvorivé myslenie a tvorivý ątýl riadenia vyučovacieho procesu ako súčas» kognitívnych kom-petencií učiteµa technických odborných predmetov, Wojciech Walat – Projektowanie hipermedialnych programów dydaktycznych jako kluczowe kompetencje nauczyciela, Tadeusz Piątek – Kultura prawna komponentem etycznych kompetencji nauczyciela informatyki-technologii informacyjnych, Fedor Lepią – Kompetencie učiteµa v technických odborných predmetoch, Aleksander Piecuch – Możliwości rozwoju kompetencji w procesie kształcenia nauczycieli przedmiotów informa-tycznych, Antoni Krauz – Kompetencje nauczycieli praktycznego nauczania zawodu na przykładzie istoty metody TWI, Waldemar Furmanek – Teoretyczny i empiryczny sens kompetencji kluczowych, Milan Ďurią – Celoľivotné vzdelávanie učiteµov ako základný princíp znalostnej spoločnosti, Ján Pavlovkin – Informačné a komunikačné technológie v edukačnom systéme Slovenskej republiky, Agnieszka Długosz – Kompetencje czytania rysunków technicznych wyznacznikiem zadań nauczyciela techniki, Ąubomír ®áčok – Didaktické problémy učiteµa technickej výchovy a ich rieąenie, Mária Koľuchová, Jozef Pavelka – Európska dimenzia vedecko-technickej gramotnosti v profile absolventa základnej ąkoly, ZAMIAST ZAKOŃCZENIA: Waldemar Furmanek – Kompetencje raz jeszcze. Ku humanistycznie ujętym kompetencjom kluczowym.

Skip to content