[wcas-search-form]

25.20 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Komunikacja specjalistyczna w edukacji, translatoryce i językoznawstwie 4, Specialist communication in education, translation and linguistics, vol 4

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI, SŁOWO WSTĘPNE, PREFACE, Anna P. BOROWSKA Systematyzacja zasadniczych pojęć i koncepcji w badaniach lingwistycznych w zakresie języka lotnictwa Katarzyna JÓSKOWSKA Krótka historia i specyfika angielskiej terminologii medycznej Paulina OCZKO Koncepcje rozwijania sprawności językowych w nauczaniu polskiego języka medycznego Radosław MAZIARZ Anglicyzmy i ich alternatywne formy rodzime w hisz-pańskim języku ekonomii. Próba oceny metaforycznego potencjału wybranych pojęć Agnieszka MIKOŁAJEWSKA, Katarzyna STANISZEWSKA Wykorzysta-nie narzędzi coachingowych w nauczaniu języka obcego Katarzyna STANISZEWSKA Potrzeby edukacyjne pokolenia millenialsów w świetle oczekiwań pracodawców Katarzyna WĘDRYCHOWICZ Rola i zastosowanie gier, zabaw oraz innych wybranych technik ludycznych na zajęciach z języka specjalistycznego Roksana RYBICKA Drama jako metoda uzupełniająca w procesie dydaktycz-nym języka obcego i specjalistycznego Anna CIECHANOWSKA, Robert OLIWA Modelling undergraduate studies to provide translation competence in the online economy Marta CIEMIŃSKA The challenges of teaching English to military personnel Aneta MACIEJEWSKA-JAKŚ The language of success and failure in the letters to shareholders of the Boeing Company Agnieszka MIKOŁAJEWSKA Intercultural skills as one of key sets of skills in the globalised workplace of the 21st century Liliya MORSKA English in the world of sports: The choice of approach to course design and teaching Joanna NIEMIEC Analysis of stakeholders’ perspectives on language needs in the workplace: implications on an ESP syllabus design Olena PETRASHCHUK A new look at a Translator’s Competence Janina WIERTLEWSKA The phenomenon of narration. How to teach this art to medical students – introductory considerations

Skip to content