[wcas-search-form]

25.20 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Zastosowania rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Raport z badań zrealizowanych przez studentów z Koła Naukowego „Edukacja bez granic”

Kategoria:

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI

Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Raport zbiorczy dotyczący możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Aggregate Report on Learning Opportunities for Augmented Reality

CZĘŚĆ PIERWSZA
WSPARCIE EDUKACJI PRZYRODNICZEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

Dominika Pociask, Dominika Wota, Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej
Agnieszka Drozd, Aktywność intelektualna uczniów szkół podstawowych wykorzystujących książeczki edukacji przyrodniczej z rozszerzoną rzeczywistością
Patrycja Jamrozik Oddziaływanie rzeczywistości rozszerzonej na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej
Dominika Wota, Szkoła przyszłości z zastosowaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przyrodniczej
Wiktoria Gierlak, Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji przyrodniczej
Katarzyna Ziemiańska, Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki przyrodniczej

CZĘŚĆ DRUGA

WSPARCIE EDUKACJI MATEMATYCZNEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

Małgorzata Zaglaniczna, Wsparcie edukacji matematycznej z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR)
Oliwia Białek, Oddziaływanie rozszerzonej rzeczywistości na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji matematycznej
Dominika Pociask, Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji matematycznej
Kamila Koperstyńska, Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki matematycznej

CZĘŚĆ TRZECIA
MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA WYNIKAJĄCE ZE STOSOWANIA ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

Weronika Pychowska, Możliwości, jakie daje rozszerzona rzeczywistość dla uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej
Magdalena Bednarska, Ograniczenia związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości
Edyta Rodzeń, Możliwości i ograniczenia wynikające ze stosowania rozszerzonej rzeczywistości. Problemy dzieci związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Beata Bochnia, Interaktywna nauka z dziećmi edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA
PRAWODAWSTWO
NETOGRAFIA

Skip to content