15.75 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Wirtualność jako realność

Dodatkowe informacje

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści:  

Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel Przedmowa. Wirtualność jako realność
Wojciech Retkiewicz Przestrzenna natura cyberprzestrzeni
Katarzyna Sobczak Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym
Renata Dopierała Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny
Łucja Kapralska Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych
Michał Wójcik Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu
Justyna Krasowska Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl
Gabriela Brzozowska Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego
Agnieszka Chwiałkowska Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem
Aleksandra Ciejka Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem „trendsettingu”
Monika Gruba Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek
Jarosław Kinal Nowe przestrzenie reklamowe w internecie
Rafał Waśko Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej
Marcin Lustofin Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu
Informacja o autorach

Skip to content