[wcas-search-form]

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Napędzane emocjami. Językowa kreacja marki

Informacje dodatkowe

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI   Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego   Wprowadzenie do Motion & Emotion   Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki   Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej   Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA   Rozdział 4. „Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny”. O wielogłosowości w prasie branżowej   Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena   Rozdział 6. „Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena”. O personifikacji w brandingu   Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu   Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych   Na zakończenie   Bibliografia   Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation

Skip to content