[wcas-search-form]

25.20 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Rozwój gospodarczy regionów. Gospodarka–zarządzanie–marketing

Kategoria:

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści   Wprowadzenie (Grzegorz Hajduk, Ewa Kubejko-Polańska)   Część I GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW   Beata Bazan, Aneta Bęben, Dawid Brudek, Patrycja Madejczyk, Patrycja Matysiak, Iwona Mazurek Poziom życia mieszkańców województwa podkarpackiego na tle innych województw Kamila Zelga Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju nowej gospodarki Jagoda Głowacka, Ewelina Grzesik Zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego według województw – wyniki badań Katarzyna Jankowska Pozycja kobiety na podkarpackim rynku pracy Dariusz Burchała Kondycja finansowa wybranych spółek województwa podkarpackiego a wzrost cen akcji na rynku giełdowym Kinga Napora Metody wyceny przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem metod majątkowych Wioleta Barszczewska Formy i źródła finansowego wspierania gospodarstw ekologicznych Tobiasz Tęczar Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa KGHM Polska Miedź S.A. za pomocą analizy wskaźnikowej i modelu logitowego Aleksandra Szałaj Próba weryfikacji skuteczności diagnostycznej wybranych modeli dyskryminacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa WADEX Część II ASPEKTY STRATEGICZNE ROZWOJU REGIONÓW   Agnieszka Kaciuba Ocena poziomu realizacji strategii rozwoju województwa „Podkarpackie 2020” Kornel Małodziński, Artur Mizera, Małgorzata Smolińska Znaczenie kapitału społecznego dla rozwoju regionu Ewelina Ozga, Małgorzata Pałka „Venture capital” jako forma wspierania przedsiębiorców Kamil Kogut, Joanna Muciek Modelowanie dyfuzji innowacji na przykładzie liczby wyszukań hasła „Pokémon Go” za pomocą funkcji logistycznej Patrycja Matysiak, Iwona Mazurek Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w strategii rozwoju regionów   Część III MARKETINGOWE NARZĘDZIA WSPARCIA ROZWOJU MIAST I REGIONÓW Kamila Płazińska Budowanie regionalnej marki na przykładzie wybranych regionów Michał Chodorek Rola „event marketingu” w kształtowaniu wizerunku regionu Paweł Joniec Wykorzystanie sponsoringu sportu w budowaniu marki miasta na przykładzie Rzeszowa Karolina Michalcewicz Marka miasta Rzeszów – założenia kontra spostrzeżenia Anna Zając „Rzeszów Smart City”. Aspekty technologii informacyjno-komunikacyjnej Karolina Wołowiec, Kamil Bryś Uwarunkowania skuteczności marketingu partyzanckiego – wybrane aspekty

Skip to content