[wcas-search-form]

33.60 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Adepci dziennikarstwa o dziennikarstwie. Młode dziennikarstwo 5

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści
Wstęp
Część I. ADEPCI DZIENNIKARSTWA O DZIENNIKARSTWIE
Lenka Regrutová, Marianna Kraviarová, Možnosti zvyšovania mediálnych kompetencií študentov mediálnych štúdií (Tvorba televíznej relácie)
Olena Kyryliv, Yuliya Nahorna, Ternopil television in the context of emerging technologies development: digital television vs internet television
Yana Shekeriak, The Impact of Open Data on the Development of a Democratic Civil Society
Bartłomiej Wojnowski, Newonce.net jako przykład biznesu i wortalu dla pokolenia Z
Krystian Miś, Moda na inkluzywność. Analiza wybranych reklam oraz kampanii medialnych w nurcie równościowym
Kinga Dobek, Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej
Alina Vovkoboi, Mariya Butyrina, Canceled Until Proven Otherwise: Analyzing Media Discourse Surrounding ‘Rust’ On-Set Shooting Tragedy
Olena Shulym, Rethinking the term „journalistic investigation” – context historical and analysis
Mariola Sowa, Pandemia fake newsów
Anna Skibińska, Fotografie dziennikarskie jako komponenty medialnych wypowiedzi na temat Ukraińców – studium przypadku portalu www.warszawa.wyborcza.pl
Stanislav Vasyurko, Authentication of Ukraine is in the world through the prism of the Cinema
Andriy Konyk, Violation of journalistic standards on the air of the TV channel Priamiy
Petro Kozak, Social media use in Ukrainian politics
Aleksandra Nowak, Media tradycyjne a Internet – jaki wpływ na współczesną telewizję mają platformy VOD?
Magdalena Kieroń, Jak media społecznościowe wpływają na rzeczywistość?
Małgorzata Bożek, The pandemic (of fear) in selected reportages and novels by Hanna Krall. Narrative and identity strategies
Vasylyna Petrivna Bratashchuk, Iryna Mykolaivna Mudra, The topic of gender discrimination in online media
Karolina-Silviia Kunhurova, Broadcast of Ukrainian media situation in the East of the Country
Halyna Pavelko, Psychological influence of advertising
Tetiana Darmohrai, The importance of media hygiene during the COVID-19 pandemic. Vaccination information campaign through the prism of the media
Ruslan Lavrenov, Ethical aspects in the work of a photo journalist
Klaudia Mleczek, Metody pisania treści copywriterskich na podstawie wybranych opisów z trzech popularnych drogerii internetowych
Kinga Skowron, Animacje Victorii Vincent, umieszczone na platformie YouTube, komentarzem do zagrożeń płynących z nowych mediów
Część II. STUDENCKI PUNKT WIDZENIA – ESEJE
Wiktoria Mazurkiewicz, Instagramowa kreacja rzeczywistości z perspektywy użytkowniczki internetu
Michał Sanocki, Grot fiołkami ozdobić

Skip to content