10.80 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | |
---|---|
ISSN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
SPIS TREŚCI: Słowo od Redakcji Artykuły Paweł Przywara Konwersacja jako fenomen społeczny i jako przedmiot badań Dariusz Tworzydło Public relations w polityce. Korzyści wynikające z procesu budowania relacji oraz błędy w interpretacji definicji Sławomir Gawroński Identyfikacja wizualna w systemie politycznego zintegrowanego komunikowania marketingowego – wybrane aspekty Joanna Rak Frazeologizmy obrazujące komunikacyjne zachowania niewerbalne jako instrument kierowania wrażeniem. Analiza treści bloga Janusza Palikota Zbigniew Chmielewski Komunikowanie publiczne i polityczne w samorządzie terytorialnym. Skansen czy poligon nowych narzędzi? Anna Gąsior-Niemiec Marka regionu na przykładzie województwa lubelskiego Wojciech Furman Uzasadnianie decyzji jako narzędzie marketingu politycznego poza okresem kampanii wyborczej. Analiza zawartości trzech tygodników lokalnych Leszek Baran Dziennikarstwo czy władza? Ambicje regionalnych dzienników w kontekście samorządowej kampanii wyborczej w 2010 roku Paweł Kuca, Rafał Polak Polityka informacyjna starostw powiatowych województwa podkarpackiego – wyniki badań Jolanta ślęzak Armia europejska czy nowy Wehrmacht? Plany utworzenia Europejskiej Wspólnoty Obronnej w karykaturze polskiej na przykładzie czasopisma satyrycznego „Szpilki” 1950–1954 Recenzje Joanna Rak Wojciech Peszyński: Walka na spoty po polsku. Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001–2007, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2012, 295 ss. Piotr Steczkowski Adam Wielomski: Teokracja papieska 1073–1378. Myśl polityczna papieży, papalistów i ich przeciwników, Wydawnictwo Von Borowiecky, Warszawa 2011, 696 ss. Notki o Autorach Informacje dla Autorów
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów