15.75 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Autor | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział 1. Rola i miejsce języka rosyjskiego w szkolnictwie polskim po 1989 roku
Rozdział 2. Problematyka i metodologia badań
2.1. Problematyka badawcza
2.2. Metody i techniki badań
2.3. Dobór próby i organizacja badań
Rozdział 3. Charakterystyka uczących się
3.1. Wpływ wieku uczących się na proces akwizycji języka obcego
3.2. Układ multilingwalny – język rosyjski jako kolejny język obcy
3.3. Motywacja – czynniki determinujące wybór kierunku studiów
Rozdział 4. Znaczenie pierwszego roku w nauczaniu/uczeniu się języka rosyjskiego od podstaw
4.1. Etapy nauczania/uczenia się języka obcego
4.2. Etap początkowy w nauczaniu/uczeniu się języka obcego
Rozdział 5. Specyfika pracy z grupami rozpoczynającymi naukę języka rosyjskiego od podstaw – wybrane zagadnienia
5.1. Organizacja pracy na zajęciach z praktycznej nauki języka rosyjskiego na pierwszym roku w grupach rozpoczynających naukę od podstaw
5.2. Wymiar godzin
5.3. Język wykładowy na zajęciach z praktycznej nauki języka rosyjskiego na pierwszym roku w grupach rozpoczynających naukę od podstaw
5.4. Znaczenie konsultacji w kursie praktycznej nauki języka rosyjskiego od podstaw
5.5. Kontrola i ocena
Wnioski końcowe
Aneks 1. Ankieta skierowana do prowadzących zajęcia z praktycznej nauki języka rosyjskiego
Aneks 2. Ankieta skierowana do studentów filologii rosyjskiej
Literatura
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów