Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Autor | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format |
Spis treści
Wstęp
1. Elementy składowe kompetencji komunikacyjnych nauczycieli i warunki ich efektywnego działania
2. Znaczenie emisji głosu dla nauczycieli i pedagogów. Definiowanie terminu emisja głosu
3. Budowa i działanie aparatu głosowego
3.1. Aparat oddechowy, cechy oddechu, rodzaje oddechu, typy oddychania
3.2. Układ fonacyjny, ataki dźwięku
3.3. Układ artykulacyjny
3.4. Rezonans i rodzaje rezonatorów
3.5. Dykcja i czynniki wpływające na dykcję
4. Ćwiczenia doskonalące technikę mówienia
4.1. Ćwiczenia doskonalące technikę oddechową
4.2. Ćwiczenia doskonalące fonację, artykulatory i artykulację
4.3. Ćwiczenia doskonalące dykcję
5. Elementy retoryki i jej znaczenie w praktyce pedagogicznej
6. Przyczyny występowania problemów z głosem u nauczycieli. Profilaktyka i zapobieganie zaburzeniom głosu
7. Najczęstsze błędy emisyjne
Podsumowanie
Bibliografia
Wykaz rysunków i tabel
Podziękowania
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów