[wcas-search-form]

21.00 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Nauczyciel i uczeń w przestrzeni małej szkoły

Informacje dodatkowe

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI   WSTĘP Maciej Tanaś, Sylwia Galanciak Mała szkoła – współczesne wyzwanie kulturowe i społeczne   Część pierwsza NAUCZYCIEL W MAŁEJ SZKOLE Maria Kocór Duże problemy nauczyciela małej szkoły Irena Jarzyńska Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w małej szkole Monika Zielińska Poczucie własnej skuteczności jako kategoria funkcjonowania nauczycieli w szkole Danuta Ochojska, Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc Korzyści i problemy wynikające z tworzenia klas integracyjnych w percepcji nauczycieli z małych i dużych szkół Aleksandra Tłuściak-Deliowska Percepcja wybranych elementów kultury współpracy w szkole a satysfakcja zawodowa nauczycieli małych szkół gimnazjalnych Magdalena Barabas, Dorota Sikora Nauczyciel małej szkoły wobec zjawiska przemocy w rodzinie Ewelina Kawiak Realizacja obowiązku szkolnego przez młodsze dzieci – obawy i oczekiwania nauczycieli pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego Tomasz Szydło Metoda Montessori – szansą dla małych szkół Grzegorz Grzybek, Agnieszka Bielak Etyczny (nieetyczny) wymiar zadań domowych. W stronę wyrównywania szans edukacyjnych   Część druga UCZEŃ W MAŁEJ SZKOLE Bożena Dusza Sześciolatek u progu szkoły. Raport z badań pilotażowych w małych szkołach Jana Juříkov, Jan Múčka Nutrition habits of children in small schools Anna śniegulska Mała szkoła wobec problemu edukacji prorodzinnej Beata Romanek Uczeń – nauczyciel – rodzice. Komunikacja językowa w małym środowisku szkolnym Vladimir Frk Voµný čas detí mladąieho ąkolského veku Wojciech Rybak ścieżki dydaktyczne bieszczadzkich obszarów chronionych w procesie dydaktyczno-wychowawczym uczniów lokalnych małych szkół Barbara Lulek O poziomych relacjach między członkami rad rodziców. W kierunku budowania sieci społecznych w małej szkole wiejskiej

Skip to content