24.15 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | Grzegorz Grzybek, Justyna Meissner-Łozińska, Zbigniew Chodkowski |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści Wprowadzenie Część I ETYCZNY WYMIAR WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ WOBEC RODZINY Viera Bilasová Étos rodiny a globalizácia (výchovné aspekty formovania nového étosu) Vasil Gluchman Rodina ako prejav etiky starosti o seba a iných (minulos» a prítomnos») Ján Kalajtzidis Výchova k etickému rozhodovaniu a rodina Júlia Klembarová Význam etickej výchovy pre výchovu v rodine Adela Leąková Blahová Výchova k starostlivosti (aj o prírodu) ako súčas» rodinnej výchovy Paulina Dubiel-Zielińska Przygotowanie do życia w świetle „teorii dopełnień” Maria Pleskaczyńska Etos w służbie miłości – glosa do książki Etos życia. Wychowanie do małżeństwa w założeniach etyki rozwoju Część II SPOŁECZNE I WYCHOWAWCZE ASPEKTY PROBLEMATYKI RODZINNEJ Joanna Lendzion Wychowanie do miłości zadaniem współczesnej rodziny Justyna Me -Łozińska Rola dziadków w procesie wychowania wnuków Elżbieta Bojanowska Potrzeba aktywności osób starszych oraz formy jej realizacji Dorota Bis Obraz rodziny w polskich serialach Część III CZŁOWIEK, RODZINA I SPOŁECZEŃSTWO WOBEC DYLEMATÓW CYWILIZACYJNYCH Beáta Balogová Význam smútkového poradenstva pre rodinu Grzegorz Grzybek, Paweł Tobiczyk Etos duchownego a gender Monika Miczka-Pajestka Człowiek, rodzina i wartości w świecie konwergencji Wiesław Setlak Literatura z inspiracji chrześcijańskiej jako czynnik wychowania do wartości w rodzinie Tatiana Krawczyńska-Zaucha Etyka coacha jako akceleratora dobrych zmian w rodzinie Paulina Wąż Rodzina w świetle personalizmu i konsumpcjonizmu Joanna Mysona Byrska Kobieta konsumentka. Kim jest, kim chce być i kim nie może być konsumentka
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów