[wcas-search-form]

21.00 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Średniowieczny mercator christianus. Praktyka, organizacja, idee etyczne i religijne, z serii Materiały V Kongresu Mediewistów Polskich, tom 8

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI     GRZEGORZ MYśLIWSKI, MARCIN W. BUKAŁA, Wstęp   GRZEGORZ MYśLIWSKI, Handel detaliczny we Wrocławiu (XIII-XV w.)   MARCIN GRULKOWSKI, Oszustwa w handlu gdańskim (XIV – pierwsza połowa XVI w.)   MICHAŁ RZEPIELA, O pozycji zawodowej kobiet w średniowieczu w świetle praktyki opisu leksykograficznego w Słowniku łaciny średniowiecznej w Polsce   KAROL OSSOWSKI, Miejskie gildie kupieckie w czternastowiecznej Anglii. Zarys zagadnienia   RAFAŁ HRYSZKO Mercator christianus w koncepcji Rajmunda Llulla   MARCIN W. BUKAŁA, Problem zbawienia kupca według Mateusza z Kra­kowa

Skip to content