Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści Wstęp Piotr Szczukiewicz Terapia wspierająca jako forma pomocy psychologicznej Kamila Kasprzyk, Monika Sajdak Zjawisko stresu szkolnego – jego przyczyny oraz sposoby radzenia sobie z nim (na przykładzie badań realizowanych w Gimnazjum nr 10 im. Tadeusza Kościuszki w Rzeszowie) Magdalena Banaś, Ewelina Wingert Skala problemu stresu szkolnego, jego objawy oraz konsekwencje Anna Szczukiewicz Kryzysy psychiczne a funkcjonowanie nastolatka Paula Prudaczuk Jak rozpoznać i zrozumieć dziecko z depresją? Dominika Stachyra Profilaktyka samobójstw wśród dzieci i młodzieży Kornelia Szybiak, Aleksandra Nasiewicz Media w procesie wychowania realizowanym przez szkołę Janusz Kawa Być albo nie być, czyli aspiracje życiowe beneficjentów polskich szkół Emilia Wieczorek Edukacja integracyjna jako płaszczyzna realizacji funkcji opiekuńczo-wychowawczej szkoły Ewelina Romianowska, Joanna Romianowska Rola zajęć teatralnych w kształtowaniu osobowości ucznia Joanna Nowak Refleksje na temat kompetencji i zadań nauczyciela edukacji przedszkolnej Jolanta Milewska Wsparcie wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej im. dr. Henryka Hanasiewicza w Rzeszowie przez środowisko szkolne Klaudia Gąsior Lepiej późno niż później, czyli w jakim celu i w jaki sposób lubelscy seniorzy chcą uczyć się języków obcych? Patrycja Babula Realizacja funkcji edukacyjnej przez współczesnych rodziców Karolina Sławińska, Martyna Probachta Edukacja a rola dziadków w procesie wychowania wnuków Magdalena Gadamska Wychowana przez siostry?– analiza przypadku 23-letniej Karoliny z uwzględnieniem roli starszych sióstr w jej edukacji Informacje o autorach
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów