[wcas-search-form]

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Szkice z metodologii jakościowych badań edukacyjnych

Informacje dodatkowe

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści
Wstęp
Rozdział I. Projektowanie badań jakościowych

1. Badania naukowe i ich właściwości
2. Paradygmat
3. Miejsce teorii w badaniach naukowych
4. Kluczowe pojęcia jakościowej orientacji badawczej
5. Świat badań jakościowych
6. Korzenie
7. Rodzaje badań jakościowych
8. Projektowanie badań jakościowych
9. Interaktywny model Maxwella
9.1. Znaczenie celów w badaniach jakościowych
9.2. Ramy koncepcyjne
9.3. Pytania
9.4. Metoda
9.5. Prawomocność
Rozdział II, Refleksyjność w badaniach jakościowych
1. Co to znaczy refleksyjność?
2. Refleksyjność w praktyce badawczej
Rozdział III Przegląd literatury – czemu służy?
1. Typy przeglądów literatury
2. Narracyjny przegląd literatury
3. Systematyczny przegląd literatury
3.1. Metaanaliza
3.2. Metaetnografia
4. Przegląd literatury w badaniach jakościowych
Rozdział IV Prezentacja wyników, czyli o czym piszemy i jak?
1. Badacz jakościowy w kręgu metafor
2. Pisanie o badaniach – relacja
Bibliografia

Skip to content