42.00 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Autor | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Historyczne i współczesne meandry kształcenia socjologów
1.1. Zarys etapów instytucjonalizacji socjologii w Polsce
1.2. Pragmatyzacja kształcenia socjologicznego
2. Kształcenie w dyscyplinie socjologia – wiodące tendencje
2.1. Porównanie trendów kształcenia socjologów w uczelniach publicznych i niepublicznych
2.2. Wielkość, struktura i dynamika liczby studentów i absolwentów socjologii uczelni publicznych
2.3. Wielkość, struktura i dynamika liczby studentów i absolwentów socjologii wyższych szkół niepublicznych
2.4. Socjologiczna kadra naukowa
3. Determinanty i stan kształcenia socjologów w perspektywie badań
3.1. Organizacja badań i charakterystyka prób badawczych
3.2. Motywacje wyboru studiów socjologicznych
3.3. Ścieżki kariery zawodowej studentów, doktorantów i absolwentów socjologii
3.4. Przyczyny spadku zainteresowania studiowaniem socjologii
3.5. Strategie podmiotów kształcących socjologów
4. Kreatorzy dekady osiągnięć Wyższej Szkoły Społeczno-Gospodarczej w Tyczynie w latach 1996–2006
4.1. Ramy prawne i programowe funkcjonowania
4.2. Baza naukowa i dydaktyczna
4.3. Naukowe i społeczne inicjatywy uczelni
4.4. Działalność społeczna i kulturalna studentów
4.5. Materiały źródłowe
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Spis zdjęć
Aneks
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów