18.90 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Autor | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści
Wstęp
1. Socjologiczne aspekty edukacji
1.1. Funkcjonalizm
1.2. Teoria konfliktu
1.3. Teoria krytyczna
1.4. Interakcjonizm
1.5. Teoria klasy kreatywnej Richarda Floridy
1.6. Teoria gentryfikacji
2. Paradygmaty pedagogiczne a kultura organizacyjna
3. Historyczne i współczesne ujęcia definicji kultury organizacyjnej
3.1. Ujęcie dychotomiczne kultury organizacyjnej
3.2. Ujęcie wielowymiarowe kultury organizacyjnej
3.3. Ujęcie interdyscyplinarne kultury organizacyjnej
4. Pojęcie kultury organizacyjnej w edukacji
4.1. Kultura organizacyjna a klimat organizacyjny i tożsamość organizacyjna
5. Elementy kultury organizacyjnej
6. Kultura narodowa i jej oddziaływanie na kulturę organizacyjną. Aspekty kultur organizacyjnych
7. Funkcje kultury organizacyjnej
8. Siła kultury organizacyjnej
9. Typologie kultur organizacyjnych
9.1. Typologia Rogera Harrisona i Charlesa Handy’ego
9.2. Typologia Kima S. Camerona i Roberta E. Quinna
9.3. Typologia Terrence’a E. Deala i Allana A. Kennedy’ego
9.4. Typologia Roberta Cooka i J. Claytona Lafferty’ego
9.5. Kultura zastraszania i kultura strachu
10. Kształtowanie zmian w kulturze organizacyjnej
11. Zmiany w instytucjach edukacyjnych
12. Przywództwo w organizacji
13. Przywództwo w instytucji oświatowej
13.1. Misja i strategia instytucji oświatowej oraz ich wpływ na kulturę organizacyjną
14. Komunikacja w organizacji
15. Komunikacja w instytucji oświatowej
16. Refleksja
Literatura
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów