23.10 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści
Wiesława Walc, Zamiast wstępu
Gabriela Czech, Kamila Czepiel, Andżelika Pawłowska, Edukacja zdalna w percepcji uczniów szkół podstawowych
Gabriela Peszko, Marta Rusinek, Edukacja zdalna w czasach COVID-19 w percepcji uczniów szkół ponadpodstawowych
Magdalena Gadamska-Kyrcz, Natalia Ubik, Rodzeństwo w sytuacji edukacji zdalnej
Wiesława Walc, Edukacja zdalna w percepcji rodziców
Klaudia Knap, Pandemia jako katalizator zmian w edukacji
Anna Śniegulska, Wokół pozytywnych i negatywnych aspektów edukacji zdalnej na studiach wyższych
Anna Śniegulska, Wiesława Walc, Edukacja zdalna z perspektywy nauczycieli akademickich
Dariusz Krysiak, Opieka i wychowanie w dobie pandemii w Programie SOS Wiosek Dziecięcych w Kraśniku
Beata Kulig, Łukasz Łagód, Percepcja COVID-19 przez pracowników i beneficjentów Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce
Gabriela Czech, Magdalena Wieczorkiewicz, Raport z badań nad funkcjonowaniem pieczy zastępczej i jej wychowanków podczas trwania pandemii COVID-19 w opinii pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
Noty o autorach
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów