Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | Aleksandra Mach, Krystyna Barłóg, Małgorzata Zaborniak-Sobczak |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format |
Spis treści:
Wstęp,
Barbara Pilecka – Rozwój osobowości, a tendencje autodestrukcyjne,
Krystyna Barłóg – Konteksty wspomagania rozwoju uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów zdolnych, utalentowanych,
Danuta Ochojska – Metody wychowawcze preferowane przez rodziców a osiągnięcia szkolne dzieci,
Jolanta Lenart – Odkrywanie talentów. Mit czy rzeczywistość?,
Katarzyna Miłek – Zabawa w nauce języka angielskiego w przedszkolu,
Eliza Maria Chodkowska – Wspieranie rozwoju uzdolnień przyrodniczych dziecka w kontekście wyzwań globalnych i lokalnych,
Urszula Gruca-Miąsik – Wspierająca funkcja edukacji moralnej w wychowaniu i rozwijaniu talentów młodzieży,
Maria Kocór – Kompetencje zawodowe nauczycieli uczniów zdolnych,
Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc – Rola samooceny nauczyciela w kształtowaniu twórczych relacji z uczniami i rodzicami,
Mariusz Gajewski (SJ) – Rola i znaczenie relacji interpersonalnych w twórczej komunikacji pomiędzy uczniem i wychowawcą,
Sławomira Pusz – Rozwijanie aktywności twórczej uczniów kl I–III w propozycjach aktualnych programów kształcenia,
Violetta Ciećko – Moje doświadczenia w pracy z dzieckiem o wybitnych zdolnościach ogólnych.
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów