Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści:
Przedmowa
Paulina Banaśkiewicz Sposoby kreacji nadawcy w portalu społecznościowym (na przykładzie facebook.com)
Anna Chudzik Językowo-obrazowe środki tworzenia wirtualnej tożsamości na forum dyskusyjnym
Sebastian Skolik Wirtualne witryny i ich zaplecza. Kreowanie i oswajanie przestrzeni Wikipedii
Jarosław Kinal Internetowa komunikacja wizualna na przykładzie aktywności jednostek w mediach społecznościowych
Anna Martens Wykładowca – student: członkowie społeczności akademickiej czy znajomi z Facebooka
Magdalena Dunaj Poza przymusem piśmienności – internetowe strategie w kulturze głuchych
Ewelina Wejbert-Wąsiewicz Między odrzuceniem a akceptacją – analiza socjologiczna sieciowej grupy wsparcia dla kobiet z doświadczeniem poronienia i aborcji
Justyna Krasowska Demoralizacja młodzieży a internet. Między wirtualnością a realnością
Radosław Sierocki Zaufanie społeczne a nowe media
Łukasz Łagód Obraz siebie studentów korzystających z serwisu społecznościowego Facebook.com
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel Nowa tożsamość i nowa komunikacja? Informacja o autorach
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów