24.84 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | |
---|---|
ISBN | |
ISSN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
SPIS TREŚCI Wstęp (Aleksander Piecuch) Część pierwsza TIK A SPOŁECZEŃSTWO EWA WYSOCKA Młode pokolenie w kulturze imagologicznej – wyzwania i zagrożenia rozwojowe KATARZYNA GARWOL Rola technologii informacyjno-komunikacyjnych w aktywizowaniu osób z niepełno-sprawnościami TADEUSZ PIˇTEK Kultura informacyjna komponentem bezpieczeństwa państwa i jego obywateli Manipulacja informacją jednym z kluczowych problemów współczesnego świata mediów Część druga TIK A EDUKACJA DANUTA MORAŃSKA Znaczenie uniwersytetów dziecięcych w kształtowaniu kompetencji cyfrowych dzieci MARCIN MUSIOŁ Edukacja informatyczna w nauczaniu początkowym – kilka obszarów potrzebnych zmian AGNIESZKA DŁUGOSZ, ANNA KOZIOROWSKA Wykorzystywanie technologii informatycznych w rozwijaniu kompetencji twórczych studentów ALEKSANDER PIECUCH Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT MAREK KĘSY Jakość kształcenia w ujęciu standardów cywilizacyjnych społeczeństwa informacyjnego Część trzecia NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE STANISŁAW SZABŁOWSKI Projektowanie dydaktycznych systemów automatyki domowej PIOTR KISIEL Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy ARDUINO JACEK WOŁOSZYN Wykorzystanie techniki AdaBoost w modelach opartych na regresji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji ARTUR HERMANOWICZ, AGNIESZKA MOLGA Zastosowanie programów cieniujących do modelowania odbicia rozproszonego Informacja o indeksowaniu w bazach czasopism naukowych Lista recenzentów Procedura recenzowania Informacje dla autorów
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów