22.05 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Autor | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Spis treści
Wstęp
1. Definicyjne ujęcie kultury organizacyjnej
2. Elementy kultury organizacyjnej
3. Funkcje i siła kultury organizacyjnej w kontekście misji organizacji
4. Kształtowanie kultury organizacyjnej instytucji oświatowej
5. Komunikacja w instytucji oświatowej
6. Model wartości konkurujących K.S. Camerona i R.E. Quinna
7. Kultura organizacyjna wybranych instytucji oświatowych Rzeszowa
7.1. Metodologia badań. Problem, cel, hipotezy, zmienne i wskaźniki
7.2. Charakterystyka grupy badanej
8. Kultura organizacyjna przebadanych instytucji oświatowych w ujęciu modelu wartości konkurujących Kima S. Camerona i Roberta E. Quinna
9. Przywództwo w przebadanych instytucjach oświatowych
9.1. Narzędzia oddziaływania dyrektorów na pracowników
9.2. Styl kierowania instytucją oświatową
9.3. Cechy przywódcze dyrektorów
10. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w instytucjach oświatowych
10.1. Preferowane sposoby komunikowania się dyrektorów z pracownikami
10.2. Komunikacja w zespołach nauczycielskich
11. Normy i wartości w instytucjach oświatowych
11.1. Cechy efektywnie działającej instytucji oświatowej
11.2. Czynniki motywacyjne w instytucjach oświatowych
11.3. Symbole behawioralne
11.4. Symbole językowe
11.5. Symbole osobowe
11.6. Symbole fizyczne
11.7. Misja instytucji oświatowych
Zakończenie
Literatura
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów