12.60 zł Original price was: 12.60 zł.3.15 złCurrent price is: 3.15 zł.
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Autor | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
Książka jest wynikiem badań empirycznych prowadzonych przez Autorkę w Zakładzie Wielkich Struktur w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Prezentuje cele i wartości życiowe właścicieli prywatnych firm Rzeszowa, sposoby spędzania wolnego czasu, potrzeby kulturalne oraz informacje dotyczące poczucia przynależności grupowej, jak również informacje o firmach i źródłach finansowania ich działalności. Rozprawa stanowi interesujące studium procesu tworzenia się “nowej klasy” prywatnych przedsiębiorców Rzeszowa tworzonej przez ludzi wywodzący się z różnych warstw społecznych. Składa się z siedmiu rozdziałów zatytułowanych: I. Przekształcenia w strukturze społecznej Polski, II. Kształtowanie się klasy prywatnych przedsiębiorców w Rzeszowie, III. Charakterystyka badanej zbiorowości i przyjętych procedur badawczych, IV. Prywatni przedsiębiorcy i ich firmy, V. Etos klasowo-warstwowy ludzi biznesu oraz ich portret własny, VI. Drogi do sukcesu i typologia karier, VII. Społeczna tożsamość prywatnych przedsiębiorców i wizje zróżnicowań społecznych. Jest opatrzona zakończeniem, aneksem oraz bibliografią. Może służyć jako materiał pomocniczy w nauczaniu przedmiotów socjologia wielkich struktur i problemy strukturalizacji społeczeństwa polskiego.
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów