25.20 zł
Zamówienie wyślemy do 00 00 00
Redakcja naukowa | |
---|---|
ISBN | |
Rok wydania | |
Liczba stron | |
Format | |
Cena katalogowa |
SPIS TREŚCI
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Raport zbiorczy dotyczący możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Aggregate Report on Learning Opportunities for Augmented Reality
CZĘŚĆ PIERWSZA
WSPARCIE EDUKACJI PRZYRODNICZEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI
Dominika Pociask, Dominika Wota, Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej
Agnieszka Drozd, Aktywność intelektualna uczniów szkół podstawowych wykorzystujących książeczki edukacji przyrodniczej z rozszerzoną rzeczywistością
Patrycja Jamrozik Oddziaływanie rzeczywistości rozszerzonej na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej
Dominika Wota, Szkoła przyszłości z zastosowaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przyrodniczej
Wiktoria Gierlak, Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji przyrodniczej
Katarzyna Ziemiańska, Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki przyrodniczej
CZĘŚĆ DRUGA
WSPARCIE EDUKACJI MATEMATYCZNEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI
Małgorzata Zaglaniczna, Wsparcie edukacji matematycznej z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR)
Oliwia Białek, Oddziaływanie rozszerzonej rzeczywistości na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji matematycznej
Dominika Pociask, Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji matematycznej
Kamila Koperstyńska, Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki matematycznej
CZĘŚĆ TRZECIA
MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA WYNIKAJĄCE ZE STOSOWANIA ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI
Weronika Pychowska, Możliwości, jakie daje rozszerzona rzeczywistość dla uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej
Magdalena Bednarska, Ograniczenia związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości
Edyta Rodzeń, Możliwości i ograniczenia wynikające ze stosowania rozszerzonej rzeczywistości. Problemy dzieci związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Beata Bochnia, Interaktywna nauka z dziećmi edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
PRAWODAWSTWO
NETOGRAFIA
tel. 017 872 13 69 (Kolportaż)
tel. 017 872 14 37 (Dyrektor)
faks: 17 872 14 26
e-mail: wydaw@ur.edu.pl
Adres:
ul. prof. St. Pigonia 6, 35-310 Rzeszów