15.75 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Animacja kultury w praktyce edukacyjnej

Dodatkowe informacje

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści
Wstęp
ROZDZIAŁ I Animacja kultury – istota, cele, zakresy, funkcje i techniki

1.1. Znaczenie animacji kultury w praktyce edukacyjnej
1.2. Geneza i istota animacji kultury: historia, podstawowa terminologia, definicje i koncepcje
1.2.1. Z historii animacji kultury
1.2.2. Prekursorzy animacji kultury w Polsce: pedagodzy społeczni – H. Radlińska, K. Korniłowicz, kontrkultura – J. Grotowski
1.2.3. Podstawowa terminologia, pojęcia, definicje oraz koncepcje animacji kultury
1.2.4. Cele, zakresy, poziomy, funkcje i techniki animacji kultury
1.3. Pojęcia z obszaru animacji kultury: kultura, uczestnictwo w kulturze, edukacja kulturalna, społeczeństwo lokalne
1.4. Animator kultury – kreator sytuacji animacyjnych. Cechy dobrego animatora, style pracy animatorów, typy animatorów
ROZDZIAŁ II Animacja kultury w praktyce edukacyjnej. Programowanie, projektowanie i realizowanie działań animacyjnych
2.1. Fazy i etapy programowania działań animacyjnych
2.2. Projekt w działaniach animacyjnych – konkretne wskazówki
2.3. Wybrane przykłady projektów animacji kultury o charakterze edukacyjnym realizowanych w Polsce od 2000 roku
Zakończenie
Bibliografia

Skip to content