21.60 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Dydaktyka Informatyki nr 13/2018

Dodatkowe informacje

Redakcja naukowa

,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI   Wstęp (Aleksander Piecuch)   Część pierwsza TIK A SPOŁECZEŃSTWO   SŁAWOMIR ISKIERKA, ZBIGNIEW WEŻGOWIEC Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa ALEKSANDER PIECUCH Media cyfrowe a kultura MAREK KĘSY Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych SŁAWOMIR ISKIERKA, ZBIGNIEW WEŻGOWIEC Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji MARZENA ŻUREK Humanista – inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki IWONA ISKIERKA Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych WALDEMAR FURMANEK Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej (Industrie 4.0)   Część druga TIK A EDUKACJA   KRZYSZTOF ŁUSZCZEK Wokół debaty „ed-tech”. Krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii MARTA BAŁAŻAK Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej w szkole MONIKA MAJ, EWA FALKIEWICZ Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej AGNIESZKA SZEWCZYK E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie PATRYCJA SITO, AGNIESZKA MOLGA, ARTUR HERMANOWICZ E-learning – zalety i wady z punktu widzenia studenta KATARZYNA GARWOL Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością   Część trzecia NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE   BEATA KU¬MIŃSKA-SOŁśNIA Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych WOJCIECH CZERSKI Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej KATARZYNA MYśLIWIEC Nie tylko najmłodsi programują! STANISŁAW SZABŁOWSKI Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne PIOTR KISIEL Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej JACEK WOŁOSZYN Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji ARTUR HERMANOWICZ, AGNIESZKA MOLGA Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych   Informacja o indeksowaniu w bazach czasopism naukowych   Lista recenzentów   Procedura recenzowania   Informacje dla autorów

Skip to content