Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Kompetencje psychospołeczne dzieci i młodzieży w nauczaniu umiejętności techniczno-taktycznych w koszykówce

Dodatkowe informacje

Autor

, , ,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Książka zawiera płytę DVD Spis treści Wstęp ROZDZIAŁ I Okresy sensytywne w życiu człowieka 1.1. Okres sensytywny w rozwoju prenatalnym dziecka 1.2. Okres sensytywny w rozwoju dziecka w wieku 0–3 lata 1.3. Okres sensytywny w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 3–6 lat 1.4. Okres sensytywny w rozwoju dziecka w klasach I–III 1.5. Okres sensytywny w rozwoju dzieci w klasach IV–VI 1.6. Okres sensytywny w rozwoju młodzieży w gimnazjum 1.7. Okres sensytywny w rozwoju młodzieży w liceum ROZDZIAŁ II Programy nauczania 2.1. Ramowy program nauczania podstawowych form aktywności fizycznej dzieci w wieku przedszkolnym z uwzględnieniem wybranych zdolności koordynacyjnych 2.1.1. Czworakowanie 2.1.2. Chód 2.1.3. Bieg 2.1.4. Skok 2.1.5. Ciągi ćwiczeń łączenia ruchów 2.2. Zabawy wspomagające rozwój cech charakteryzujących wiek przedszkolny 2.3. Programy przygotowania motorycznego i technicznego dla dzieci i młodzieży z uwzględnieniem gier i zabaw 2.3.1. Szkoła podstawowa 2.3.2. Gimnazjum 2.3.3. Szkoła ponadgimnazjalna ROZDZIAŁ III 73 Metodyka nauczania umiejętności techniczno-taktycznych w koszykówce 3.1. Nauczanie techniki z podziałem na kategorie wiekowe 3.2. Szczegółowe elementy techniczne decydujące o mistrzostwie oraz różnice programowe w nauczaniu koszykówki 3.3. Obwody stacyjne i sprawdziany jako narzędzia stosowane w nauce elementów techniczno-taktycznych w koszykówce ROZDZIAŁ IV Metodyka nauczania obserwacji meczowych 4.1. Zasady obserwacji 4.2. Arkusz obserwacji statystycznych ROZDZIAŁ V Przegląd kompetencji psychopedagogicznych 5.1. Zestawienie kompetencji psychospołecznych 5.2. Kompetencje psychospołeczne w zespole koszykarskim Bibliografia Aneks Spis tabel Spis obwodów Spis sprawdzianów

Skip to content