31.50 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Wybrane rodzaje aktywności uczniów szkoły podstawowej w edukacji pozaformalnej

Kategoria:

Dodatkowe informacje

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści
Wstęp
ROZDZIAŁ 1.
Współczesna edukacja w aspekcie rozwoju społecznego

1.1. Społeczeństwo informacyjne a nowy model edukacyjny
1.2. Podstawowe koncepcje uczenia się w społeczeństwie informacyjnym
ROZDZIAŁ 2.
Edukacja i kierunki jej rozwoju w społeczeństwie informacyjnym

2.1. Edukacja pozaformalna
2.2. Formy organizacyjne edukacji pozaformalnej
2.3. Technologie informacyjne w edukacji pozaformalnej
ROZDZIAŁ 3.
Wybrane rodzaje aktywności uczniów szkoły podstawowej w warsztatach interaktywnych

3.1. Związek edukacji pozaformalnej z aktywnością inspiracyjną
3.2. Związek edukacji pozaformalnej z aktywnością emocjonalną
3.3. Związek edukacji pozaformalnej z aktywnością intelektualną
ROZDZIAŁ 4.
Badanie wybranych rodzajów aktywności uczniów szkoły podstawowej w edukacji pozaformalnej

4.1. Organizacja i przebieg badań
4.2. Aktywność inspiracyjna uczniów w edukacji pozaformalnej
4.2.1. Aktywność inspiracyjna uczniów w zakresie pozytywnych i negatywnych aktów inspiracyjnych
4.2.2. Aktywność inspiracyjna uczniów w zakresie rodzajów aktów inspiracyjnych
4.2.3. Aktywność inspiracyjna uczniów w zakresie nasilenia inspiracyjnego
4.3. Aktywność emocjonalna uczniów w edukacji pozaformalnej
4.3.1. Aktywność emocjonalna uczniów w zakresie tematyki warsztatów
4.3.2. Aktywność emocjonalna uczniów w zakresie relacji nauczyciel – uczeń
4.3.3. Aktywność emocjonalna uczniów w zakresie motywacji uczniów
4.3.4. Aktywność emocjonalna uczniów w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych
4.3.5. Aktywność emocjonalna uczniów w zakresie umiejętności praktycznych
4.4. Aktywność intelektualna uczniów w edukacji pozaformalnej
4.4.1. Aktywność intelektualna uczniów w zakresie zapamiętanych wiadomości
4.4.2. Aktywność intelektualna uczniów w zakresie zrozumienia wiadomości
4.4.3. Aktywność intelektualna uczniów w zakresie wykorzystania umiejętności w sytuacjach typowych
4.4.4. Aktywność intelektualna uczniów w zakresie wykorzystania umiejętności w sytuacjach problemowych
4.5. Uogólnienie wyników badań
Zakończenie
Literatura
Streszczenie
Summary
O autorze

Skip to content