5.40  1.08 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Promocja!

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego, nr 43, Seria Filologiczna, Glottodydaktyka 2

Dodatkowe informacje

Redakcja naukowa

,

ISSN

,

Rok wydania

Liczba stron

Format

OPIS KSIĄŻKI

SPIS TREŚCI: Katarzyna Buczek – Czynniki utrudniające pracę nad materiałem fonetycznym języka rosyjskiego na etapie alfabetyczno-artykulacyjnym w grupach studentów-rusycystów rozpoczynających naukę języka od podstaw, Małgorzata Dziedzic – Metoda projektu w nauczaniu języka rosyjskiego jako języka obcego, Ewa Dźwierzyńska – Analiza rosyjskiego systemu leksykalnego z punktu widzenia możliwości jego przyswojenia, Ewa Dźwierzyńska – Związek zapamiętywania z doświadczeniem jednostki, Maria Kossakowska-Maras – «Самостоятельная работа» и ее признаки в русской научной литературе, Katarzyna Marszał – Antycypacja jako jeden z podstawowych mechanizmów w procesie czytania w nauczaniu języków obcych, Magdalena Mierzwa – Детерминанты успеха и неудачи в обучении иностранному языку в свете теории глоттодидактической литературы, Monika Pociask – Program nauczania i poziomy biegłości językowej na wydziale pielęgniarstwa w szkołach wyższych – propozycje, Barbara Raś – Komputer w nauczaniu języków obcych, Joanna Smoła – Nieprawidłowe zastosowanie ćwiczeń przedkomunikacyjnych i komunikacyjnych w procesie kształtowania ustnej kompetencji komunikacyjnej uczniów rozpoczynających naukę z tzw. poziomu “zerowego”, Grzegorz A. Ziętala – Obcy język zawodowy (angielski, niemiecki, rosyjski, francuski) w szkołach średnich – stan nauczania a potrzeby kształcenia, Grzegorz A. Ziętala – Elementy biznes-slangu w nauczaniu rosyjskiego języka biznesu.

Skip to content