[wcas-search-form]

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Możliwości i strategie zwiększania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży. Konteksty edukacyjne i społeczne

Informacje dodatkowe

Redakcja naukowa

, ,

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Spis treści
Wstęp
Waldemar Furmanek, Zagubione i zaniedbane obszary polskiej pedagogiki
Kazimierz Szmyd – Edukacja dla kultury humanistycznej wobec przesilenia aksjologii wychowawczej postmodernizmu
Antoni Zając – Uczenie się w cyberprzestrzeni przez zapping: sprzeczność „cyfrowy uczeń” – „analogowy nauczyciel”
Marian Kopczewski – Przemoc i agresja w szkole, Małgorzata Kutyła – Indywidualne i społeczne znaczenie wartości wykształcenia
Ryszard Kalamarz – Edukacja do starości jako istotne zadanie andragogiczne (na przykładzie wybranych środowisk województwa podkarpackiego)
Małgorzata Półtorak – Zwiększanie szans dzieci z dysleksją rozwojową na sukces edukacyjny w szkole
Leszek Szuty – Neurofizjologiczne metody wspomagania rozwoju dzieci
Aleksandra Dumara – Zjawisko pornografii jako zagrożenie w procesie rozwoju dzieci i młodzieży
Aleksandra Kopeć – Zwiększenie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży poprzez efektywne wykorzystanie czasu wolnego na przykładzie wychowanków Domu Dziecka
Magdalena Madej-Babula – Promocja zdrowia w szkole wyższej – oczekiwania a rze­czywistość
Karolina Chojna – Rodzina jako podstawowe środowisko profilaktyki w opinii studentów

Skip to content