[wcas-search-form]

4.20 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Promocja!

Nauczyciele wobec zmian edukacyjnych w Polsce

Informacje dodatkowe

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

Zamysłem Autorki było całościowe spojrzenie na sposoby myślenia nauczycieli o rzeczywistości oświatowej, wywierające istotny wpływ na efekty realizowanych zmian edukacyjnych. Książka ma charakter interdyscyplinarny, reprezentuje cenne wartości poznawcze i merytoryczne. Składa się z dwóch wzajemnie dopełniających się części: teoretycznej i empiryczno-badawczej, podzielonych na 4 rozdziały: I. Oświata w warunkach przemian społecznych w Polsce, II. Proces wdrażania zmian edukacyjnych oraz ich uwarunkowania, III. Postawy współczesnych nauczycieli wobec funkcjonowania szkoły, IV. Nauczyciele wobec zmian edukacyjnych w Polsce po 1989 roku. Jest opatrzona wnioskami i postulatami końcowymi oraz bibliografią. Praca jest adresowana do nauczycieli, pedagogów, dyrektorów szkół i placówek oświatowych, absolwentów i studentów kierunków pedagogicznych, a także do przedstawicieli nauk o edukacji oraz polityków edukacyjnych.

Skip to content