[wcas-search-form]

3.15 

Zamówienie wyślemy do 00 00 00

Promocja!

Podejścia całościowe do pedagogiki

Informacje dodatkowe

Autor

ISBN

Rok wydania

Liczba stron

Format

Cena katalogowa

OPIS KSIĄŻKI

W książce starano się dać wyraz najpierw genezie i istocie, a także treściom i strukturze paradygmatów poznania, zaś potem – przesłankom filozoficznym i założeniom metodologicznym oraz teoretycznym badań pedagogicznych. Treści dobrano tak, aby mogły się okazać służebne w dydaktyce szkoły wyższej, zwłaszcza w procesie nauczania-uczenia się kilku głównych przedmiotów z planu studiów pedagogicznych: 1. pedagogika ogólna, 2. teoria wychowania, 3. współczesne kierunki pedagogiczne, 4. metodologia badań pedagogicznych, 5. proseminarium, 6. seminarium licencjackie i/lub magisterskie, 7. seminarium doktorskie. Te przedmioty wymagają bowiem szerszych podstaw, znajomości źródeł podejść i założeń jako korzeni współczesnego stanu pedagogiki. Ponadto podczas ich studiowania, winno dochodzić do syntezy wiedzy, tzn. jej integrowania przez pogłębione zrozumienie problemu z tytułu niniejszej książki.

Skip to content